Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Pilsner zakończył współpracę z Kydryńskim i od kwietnia będzie miał nową strategię

08.02.2010

Kompania Piwowarska SA, właściciel marki piwa Pilsner Urquell, zakończyła trzyletnią współpracę z Marcinem Kydryńskim.

Tym samym przestała sponsorować jego program ”Siesta” w Programie III Polskiego Radia, a ze strony Pilsner.pl zniknął wizerunek dziennikarza. Jak wyjaśnia Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w KP, ”formuła współpracy się wyczerpała”. Zaznacza jednak, że z myślą o internautach na stronie nadal pozostało ponad 3 tys. wybranych przez Kydryńskiego utworów muzycznych.
KP zamieściła na stronie podziękowania dla Kydryńskiego i przygotowała nową strategię dla marki. Obecnie na jej podstawie opracowuje plany działań komunikacyjnych. Tomasz Kanton na razie nie chce zdradzić szczegółów. Wiadomo jednak, że Pilsner Urquell nadal chce wspierać różne pasje. Muzyka była jedną z nich, był też golf (m.in. w 2009 roku firma prowadziła działania związane z promocją turnieju The Open).
Obsługą marki Pilsner Urquell zajmują się: DDB Warszawa – kreacja ATL, Data Solutions – kreacja BTL, CRM, Discipline – działania interaktywne, Hill & Knowlton – PR, Starcom – planowanie i zakup mediów.

(MŁ) Press.pl