Pielgrzymka bez piwa i bielizny
21.04.2006
TVP nie zrezygnuje z nadawania reklam w czasie pielgrzymki Benedykta XVI, ale będzie je selekcjonować - podaje Rzeczpospolita.
(...)
Biuro reklamy TVP poinformowało klientów i agencje reklamowe, że z uwagi na szczególny charakter wydarzenia będzie dokonywało "szczególnie starannego i selektywnego doboru spotów reklamowych" do bloków poprzedzających transmisje i tuż po nich.
TVP zdecydowała, że nie pojawią się wtedy reklamy piwa i browarów (łącznie z informacjami o sponsorowaniu przez browary imprez masowych), produktów higieny intymnej (podpaski, wkładki higieniczne, papier toaletowy), bielizny osobistej, środków antykoncepcyjnych (w telewizji można reklamować jedynie produkty bez recepty, czyli np. prezerwatywy), a także materiałów wybuchowych i łatwopalnych.
(...)
Biuro reklamy TVP poinformowało klientów i agencje reklamowe, że z uwagi na szczególny charakter wydarzenia będzie dokonywało "szczególnie starannego i selektywnego doboru spotów reklamowych" do bloków poprzedzających transmisje i tuż po nich.
TVP zdecydowała, że nie pojawią się wtedy reklamy piwa i browarów (łącznie z informacjami o sponsorowaniu przez browary imprez masowych), produktów higieny intymnej (podpaski, wkładki higieniczne, papier toaletowy), bielizny osobistej, środków antykoncepcyjnych (w telewizji można reklamować jedynie produkty bez recepty, czyli np. prezerwatywy), a także materiałów wybuchowych i łatwopalnych.
(...)
Wiara.pl
Rzeczpospolita