Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piekniej z karmi! Nowa pokusa marki na jesienne dni

18.09.2007

Rusza najnowsza, jesienna promocja marki Karmi z portfela Carlsberg Polska. Od połowy września hasło „PIEKNIEJ Z KARMI ” zachęcać będzie do udziału w promocji, w której nagrody z pewnością będą prawdziwą pokusą dla wielbicielek Karmi. Do wygrania wyjazdy do ośrodków SPA i atrakcyjne zestawy kosmetyków SPA – każdego dnia, co godzinę, przez dwa miesiące trwania promocji!

Szczęścia w promocji spróbować będzie można kupując dowolne piwo Karmi - Classic, Poema di Caffe i Malinowa Pasja - ponieważ akcją „PIEKNIEJ Z KARMI” objęte zostały wszystkie warianty i wszystkie opakowania tego piwa. Dodatkową zachętą będzie niezwykle prosty mechanizm promocji. Wystarczy przesłać sms-em znajdujący się pod kapslem butelki unikalny kod promocyjny. Wygrywa osoba, która prześle kod najbliżej pełnej godziny. Oznacza to, że każdego dnia promocji, o każdej pełnej godzinie, do rąk konsumentek Karmi trafiać będą wyjątkowe nagrody – setki zestawów kosmetyków SPA i 9 wyjazdów do ośrodków SPA, z rodziną lub ze znajomymi. 

„Myślę, że promocja „Piękniej z Karmi” i przewidziane w niej nagrody, pozwolą naszym konsumentkom poczuć się naprawdę wyjątkowo kobieco.” - mówi Magdalena Wesołowska, Senior Brand Manager marki Karmi w Carlsberg Polska. „Kobiety mają wielką słabość do kosmetyków, po prostu uwielbiają dbać o siebie. Jeśli jeszcze mogą przy tym się zrelaksować, są naprawdę szczęśliwe i... po prostu piękne! Teraz będą mogły pięknieć razem z Karmi. W naturze naszej marki leży towarzyszenie konsumentkom Karmi w chwilach relaksu i odprężenia. Myślę , że SPA, zarówno to w zaciszu domowym, jak i to w specjalistycznym instytucie piękności, to doskonałe miejsce na taki wspólny relaks.” – dodaje Magdalena Wesołowska.

Promocji „Piękniej z Karmi” towarzyszy wprowadzenie ciekawej innowacji w opakowaniach Karmi. Standardowy kapsel zastąpiony został przez kapsel odkręcany - tzw. twist-off – umożliwiający łatwe i szybkie otwarcie, a także zamknięcie butelki. Dodatkowo na butelkach pojawiła się nowa, wyższa krawatka, zakrywającą kapsel. Krawatka nie tylko chroni kapsel przed przypadkowym otwarciem i minimalizuje ryzyko skaleczenia ostrą krawędzią kapsla. Sprawia również, że wyjątkowe, kobiece w swej stylistyce opakowania Karmi wyglądają naprawdę pięknie.

Promocja prowadzona będzie we wszystkich kanałach dystrybucji (GT i MT) w okresie od 15 września do 15 listopada i komunikowana będzie na opakowaniach wszystkich wariantów piwa Karmi, materiałach POS (plakat, woobler, naklejka na lodówkę, shelfstopery, owijki na paletę) oraz na stronie www.karmi.pl.

Autorem koncepcji promocji jest zespół marketingu marki Karmi. Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego opakowań i materiałów POS jest Agencja Reklamowa Szwejkowski. Autorem nowej, towarzyszącej promocji odsłony witryny marki jest agencja interaktywna Byss.

Marketing w praktyce