Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piast wzmacnia wizerunek

11.02.2008
Piast wzmacnia wizerunek Piast wzmacnia wizerunek

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkową - tym razem kampania prowadzona będzie równocześnie w telewizji i na ekranach kin. 30' spot reklamowy marki zobaczyć będzie można na ekranach regionalnej TVP Info oraz kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy, począwszy od lutego do połowy kwietnia.

Kampania wiosenna jest kontynuacją przeprowadzonych z wielkim sukcesem kampanii roku ubiegłego - dwóch edycji kampanii outdoorowych oraz kampanii telewizyjnej i kinowej, zrealizowanych pod tym samym tytułem - "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo."

Kampania kinowa "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." prowadzona będzie do początku lutego do 10 kwietnia we wrocławskich kinach sieci Helios, Ciemna City i Multikino, a także w kilkunastu innych kinach na terenie Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy.

Kampania telewizyjna prowadzona będzie w TVP3 w tym samym okresie.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

wirtualneMedia.pl