Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piast - po raz kolejny na małym i dużym ekranie

08.02.2008

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkową - tym razem kampania prowadzona będzie równocześnie w telewizji i na ekranach kin. 30’ spot reklamowy marki zobaczyć będzie można na ekranach regionalnej TVP Info oraz kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy, począwszy od lutego do połowy kwietnia.

Kampania wiosenna jest kontynuacją przeprowadzonych z wielkim sukcesem kampanii roku ubiegłego – dwóch edycji kampanii outdoorowych oraz kampanii telewizyjnej i kinowej, zrealizowanych pod tym samym tytułem - „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo.” 

Po raz kolejny zdecydowaliśmy się na wykorzystanie zarówno oryginalnej, czarno-białej konwencji filmu, jak i samego hasła poprzednich kampanii w związku z ich bardzo dobrym przyjęciem przez konsumentów Piasta. To dla nas najlepszy dowód na to, że udało nam się w tej reklamie uchwycić więź jaka łączy naszą markę z Wrocławiem i jego mieszkańcami. Nie ma wątpliwości, że to właśnie dzięki udziałowi Wrocławian w reklamie ujęcia filmowe nabrały swoistej autentyczności, niosąc równocześnie jasny przekaz, że Piast, to po prostu ich piwo, piwo Wrocławian. Mamy nadzieję, że i tym razem reklama spotykać będzie się z tak żywymi reakcjami. – powiedział Jacek Stefaniak, Brand Manager marki Piast w Carlsberg Polska.

Kampania kinowa „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo.” prowadzona będzie do początku lutego do 10 kwietnia we wrocławskich kinach sieci Helios, Ciemna City i Multikino, a także w kilkunastu innych kinach na terenie Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w TVP3 w tym samym okresie.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.


***

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, dostarczając na rynek marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Bosman, Kasztelan, Piast oraz Książ i Volt. Piwa z portfela Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.
 

Marketing przy kawie