Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piast dba o zamek w Książu

01.01.2005

W drugiej połowie listopada 2004 roku na terenie Dolnego Śląska pojawiło się ponad 220 bilboardów będących elementomnowej kampanii wizerunkowej Piasta Wrocławskiego, organizowanej pod hasłem „Piast sponsoruje Zamek Książ".
Browary Dolnośląskie Piast SA od początku swojego istnienia aktywnie angażowały się w sprawy ważne i bliskie mieszkańcom
togo regionu. Część zysków ze sprzedaży Piasta Wrocławskiego zostanie przekazana na współfinansowanio prac renowacyjnych i konserwatorskich na terenie zamku, podobnie jak ma to miejsce w przypadku ratusza we Wrocławiu.
- Zamek Książ to już drugi, obok wrocławskiego ratusza, obiekt objęty mecenatem Piasta Wrocławskiego - mówi Arkadiusz Chłopecki, assistaiit manager marki Piast.
- Uczestnictwo w akcji ratowania pereł dolnośląskiej architektury jest naturalnym działaniem marki silnie związanej z regionem, jego kulturą i tradycją.
Informacje o związku kampanii z rewitalizacją zamku w Książu pojawiły się na opakowaniach produktów. Obok wrocławskiego ratusza, na butelkach i puszkach znalazł się
także wizerunek zamku w Książu. Dodatkowym akcentem kampanii jest wielkoformatowa siatka reklamowa zawieszona na budynku w Wałbrzychu przy ul. Wysockiego 3.
Rynki Alkoholowe

Jacek Łakomy