Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Peroni Nastro Azzurro - włoski styl przeniesiony na piwo

30.01.2008
Peroni Nastro Azzurro - włoski styl przeniesiony na piwo Peroni Nastro Azzurro - włoski styl przeniesiony na piwo

Peroni Nastro Azzurro to piwo, jakiego jeszcze w Polsce nie było: stylowa włoska marka, kwintesencja pasji, kunsztu i wyrafinowanej elegancji. U jej podstaw leży idea „La bella figura” – piękna przejawiającego się w stylu życia, zachowaniu i wyznawanych wartościach. Jak Armani, Gucci czy Prada w dziedzinie mody, tak Peroni Nastro Azzurro wnosi do świata piwa całkowicie nową jakość.

Historia marki
Powstanie pierwszego browaru Birra PeroniHistoria marki sięga 1846 roku, kiedy to w Vigevano w okolicy miejscowości Genova Francesco Peroni zbudował browar Birra Peroni, który do dziś nosi jego imię. W krótkim czasie głównymi odbiorcami piwa Peroni stali się Włosi należący do zamożnej klasy średniej, stylowi ludzie z klasą.

Budowa Birra Peroni w Rzymie
Po zjednoczeniu Włoch w roku 1864 w Rzymie powstał drugi browar Peroni, którego klientem został sam król Victor Emanuel II. W dowód uznania władca zezwolił Birra Peroni na używanie na butelkach królewskiej pieczęci, która do dziś w nieco zmienionej formie, widnieje na etykiecie Peroni. Przez pierwszą połowę XX w. Birra Peroni była jedynie lokalnym producentem piwa. Jednak wraz z początkiem lat 50-tych, kiedy to włoska gospodarka zaczęła rozkwitać w tempie, jakiego dotąd Włochy nie znały, również Birra Peroni odnotowała znaczny rozwój, który umożliwił ważne inwestycje.

Narodziny Nastro Azzurro
W 1963 roku powstała nowa marka pod szyldem Birra Peroni – Nastro Azzuro. Jej nazwa została bardzo starannie przemyślana i także dziś oddaje ducha Włoch - „nastro azzurro” oznacza błękitną wstęgę, która była w XIX. nagrodą przyznawaną statkom, które w najkrótszym czasie przepłynęły Atlantyk.

Troska o wizerunek Nastro Azzurro
Birra Peroni od początku swego istnienia działało z właściwą Włochom dbałością o każdy detal swoich marek. W trosce o szczegóły dotyczące wizerunku Nastro Azzurro, nadanie nazwy oraz zaprojektowanie etykiety na butelkę Nastro Azzurro powierzono Armando Testa – jednemu z ojców współczesnej włoskiej sztuki reklamy. Produkt okazał się dużym sukcesem zyskując uznanie i międzynarodowe nagrody już w rok po jego wprowadzeniu na rynek.

Narodziny Peroni Nastro Azzurro
W 2003 roku większościowy pakiet udziałów Birra Peroni nabył SABMiller wzmacniając perspektywy rozwoju browaru i jego rynkowej wartości, także dając nowe możliwości rozwoju marek firmy. Marka Peroni Nastro Azzurro powstała w 2004 roku jako integralna część włoskiej kultury i kontynuuje ponad 150-letnią tradycję browaru Birra Peroni.

Dziedzictwo i styl Peroni Nastro Azzurro

Peroni Nastro Azzurro narodziło się we Włoszech znanych dziś na całym świecie jako kolebka najlepszego stylu, klasyki elegancji i designu. Marka kontynuuje tradycje i styl Nastro Azzurro, która powstała w okresie ekonomicznego rozwoju Włoch lat 60-tych i tym samym narodzin nowoczesnego artyzmu i designu.

Ekskluzywne Peroni Nastro Azzurro wśród marek luksusowych
Rozkwit państwa wzbudził w tym czasie wśród Włochów silną potrzebę luksusu, elegancji i wyrażenia prawdziwie włoskiego stylu odzwierciedlającego „La bella figura”. Wraz z rozwojem Nastro Azzurro powstawały takie marki jak Bvlgari, Prada, Armani, Versace, Ferrari i Lamborghini czy Alessi, które bardzo szybko zyskały uznanie i ugruntowały swoją reputację za styl, elegancję i najwyższą jakość – czasem drogie, ale nigdy tanie.

Peroni Nastro Azzurro – nowa ikona stylu, mody i designu
Nastro Azzurro narodziło się w 1963 roku - szczytowym momencie rozkwitu Włoch – okresu niezwykłych kreacji w designie i odzwierciedla ducha pasji i kunsztu tworzenia oraz nieprzemijającego, niewymuszonego najlepszego stylu. Moda czasem przemija, jednak prawdziwy styl jest wieczny. „La bella figura” ukryta w markach „made in Italy” gwarantuje zawsze najwyższą jakość, najlepszy styl i wyrafinowany design produktów, które wyglądają doskonale, a prezentują się nadzwyczaj atrakcyjnie.

Peroni Nastro Azzurro - charakterystyka produktu

Peroni Nastro Azzuro to intensywnie orzeźwiające piwo, które powstało w wyniku warzenia słodu otrzymanego z najlepszych, wysiewanych wiosną, ziaren jęczmienia z dodatkiem chmielu. Najwyższej jakości składniki oraz jedyna w swoim rodzaju receptura gwarantują najwyższej jakości piwo premium lager. Jego smak zyskał renomę intensywnego (ale nie ciężkiego), pokrzepiająco wyrazistego (ale nie gorzkiego), musującego (ale nie silnie gazowanego). Peroni Nastro Azzurro to połączenie najwyższej jakości składników i tradycyjnych procesów produkcji, zapewniających mu rozpoznawalny, orzeźwiająco świeży smak.
Zawartość alkoholu: 5,1 %
Zawartość ekstraktu: 11,7 %

Idealny sposób podawania
Skrupulatny proces produkcji, nad którym firma czuwa zanim jeszcze zboże zostanie posiane do momentu dostarczenia do sprzedaży oznacza, że Peroni Nastro Azzurro jest piwem, które zasługuje na równie troskliwy sposób serwowania, niemal rytualny w swoim stylu, a także troskliwą i uważną promocję.
Sposób podawania i picia napoju jest elegancki, ale jednocześnie naturalny i niewymuszony. Polecana temperatura serwowania wynosi 5 stopni Celsjusza zarówno dla picia w szklankach, jak i z butelki.

Dostępne opakowania: butelka 0,33l, karton 24 x 0,33l, keg 30l.

Grupa docelowa Peroni Nastro Azzurro

Peroni Nastro Azzurro jest marką unisex – jej grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku od 24 do 35 lat, o wysokich dochodach, ceniący nowoczesny styl życia, design, modę, jednak nie podążający za nią bez podkreślania własnego stylu.
Konsumenci Peroni Nastro Azzurro cenią najwyższą jakość i dbałość o detale, gustują w piwach Premium o orzeźwiającym smaku, są towarzyscy, aktywni, spontaniczni, nowocześni, znają najnowsze trendy, odwiedzają najbardziej stylowe, nowe miejsca, śledzą ważne wydarzenia i stale szukają sposób na wyrażenie własnego, indywidualnego stylu i podkreślenie własnej osobowości w otoczeniu marek najwyższej jakości.

We-dwoje.pl