Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Peroni Nastro Azzurro w kampanii stylowości na luxlux.pl.

16.05.2009

W serwisie internetowym luxlux.pl trwa niestandardowa kampania promocyjna piwa Peroni Nastro Azzurro. W ramach akcji udostępniono funkcję pozwalającą użytkownikom oceniać stylowość poszczególnych przedmiotów.

W ramach kampanii promocyjnej piwa Peroni Nastro Azzurro na stronie internetowej luxlux.pl pojawiły się boksy, które nie tylko eksponują logo tej marki, lecz także umożliwiają określenie stylowości przedmiotów i ofert, przy których się pojawiają. Trzy najwyżej ocenione rzeczy są wyróżnione na stronie głównej serwisu.

Kreację i realizację kampanii przygotował dom mediowy Starcom we współpracy z agencją reklamową Tequila Polska. Nową funkcjonalność w luxlux.pl wdrożono przy udziale portalu o2.pl, do którego należy ten serwis.
 

tw, WirtualneMedia.pl