Perła w rękach Hand Made
11.07.2006
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii wizerunkowej piwa Perła (Browary Lubelskie). Jej celem jest podkreślenie związku Perły z regionem lubelskim, umocnienie wizerunku i zwiększenie aspiracyjności produktu.
Kampania wizerunkowa Perły wystartowała w maju. Prowadzona jest na Lubelszczyźnie na nośnikach reklamy zewnętrznej - billboardach i siatkach wielkoformatowych oraz w prasie regionalne.
Z początkiem lipca ruszyła druga odsłona kampanii. Działania przebiegają pod hasłem "Pełna naszej tradycji".
Za kreację działań reklamowych odpowiedzialna jest agencja Hand Made, która pozyskała zlecenie w wyniku zwycięstwa w przetargu.
Z początkiem lipca ruszyła druga odsłona kampanii. Działania przebiegają pod hasłem "Pełna naszej tradycji".
Za kreację działań reklamowych odpowiedzialna jest agencja Hand Made, która pozyskała zlecenie w wyniku zwycięstwa w przetargu.
MediaRun.pl
ŁM