Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Patner ASM dla John King Polska

17.11.2008

Partner ASM prowadzi kolejną merchandisingow kampanię w największych sieciach handlowych. Tym razem dba o ekspozycję niszowych polskich oraz importowanych browarów, przede wszystkim klas premium.

John King Polska jest wyłącznym importerem dystrybutorem blisko 120
rodzajów piwa. Wśród nic znaleźć można etykiety z nazwami marek
niemieckich czeskich, litewskich, brytyjskich, francuskich holenderskich,
hiszpańskich, belgijskich, indyjskich chińskich, a także pochodzącymi z
polskich browaró regionalnych
Butelki i puszki od 1-ego września są szczególnie wyeksponowane w sieci
sklepów współpracujących z Partner ASM. Akcja marketingowa ma wymiar
ogólnopolski. Jej celem jest zapewnienie lepszej dostępności asortymentu
dystrybuowanego przez John King Polska.

Wspólnie z dystrybutorem staramy się tak zaaranżować przestrzeń półek
sklepowych, by każdy klient dostrzegł coś dla siebie w tej gamie piwnych
odcieni: jasnych i ciemnych, głębokich i lekkich. Niszowe browary mają
swoje atuty, które chcielibyśmy w naszych działaniach uwidocznić. Większość
z nich nie ma wsparcia w agresywnych działaniach marketingowych, dlatego
komunikowanie o tych produktach poprzez ich dobrą ekspozycję jest
wyzwaniem, któremu staramy się sprostać ? mówi Adam Zimoch, Key Account
Manager w Partner ASM.

Marketing przy kawie