Odleć z Kasztelanem
W promocji będzie można wziąć udział kupując butelkę lub puszkę piwa Kasztelan, oznakowaną hasłem promocyjnym "Będzie odlotowo!". Każdy, kto znajdzie pod kapslem Kasztelana informację "Wygrałeś lot balonem!" i zadzwoni pod wskazany numer infolinii, będzie miał szansę na to niecodzienne przeżycie.
W puli promocyjnych nagród znajdzie się także 100 000 puszek piwa Kasztelan. Wystarczy znaleźć pod kapslem butelki napis "Wygrałeś piwo" lub pod kluczykiem puszki hasło "PIWO" i wymienić je na kolejną puszkę Kasztelana, w miejscu zakupu piwa lub podczas jednej z Biesiad Kasztelańskich.
Dodatkowo, na tych którzy zbiorą jak największą ilość kapsli i kluczyków oraz wezmą udział w Biesiadach, czekać będzie wiele innych, atrakcyjnych nagród. W kasztelańskich konkursach podczas Biesiad wygrać będzie można m.in. konsole do gier wideo, telewizory LCD i odtwarzacze MP3.
Liczymy na to, że nagrody naszej tegorocznej „Odlotowej Promocji”, zwłaszcza lot kasztelańskim balonem, będą dla naszych konsumentów prawdziwą atrakcją sezonu. Wielokrotnie przekonaliśmy się, że możemy liczyć na ich gotowość do wspólnej zabawy, myślę, że i tym razem nas nie zawiodą, zwłaszcza, że do udziału w promocji zachęca jej bardzo prosty mechanizm. Życzymy naszym konsumentom powodzenia i szczęścia w promocji. .Myślę, że tego lata, będziemy się cieszyć ich obecnością nie tylko podczas Biesiad Kasztelańskich, ale także przez cały sezon – podziwiając przeloty balonem nad miejscowościami w naszym regionie – mówi Piotr Walenczak, Brand manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.
Promocja "Będzie odlotowo!" prowadzona będzie na terenie województw: kujawsko – pomorskiego, mazowieckiego, łódzkiego, warmińsko – mazurskiego i wielkopolskiego w okresie od 1 lipca do 8 września 2007r.
Informacja o zasadach promocji komunikowana będzie na opakowaniach promocyjnych piwa Kasztelan, materiałach POS oraz na stronie internetowej www.biesiady.pl i www.browarkasztelan.pl.
Koncepcja promocji przygotowana została przez zespół marketingu marki Kasztelan w Carlsberg Polska.
Autorem kreacji promocji jest agencja Red8 Communications.
Za organizację promocji odpowiada agencja Euro RSCG Marketing House.
Marketing przy kawie