Nowy niepasteryzowany Bosman od Carlsberga
Bosman Niepasteryzowany pojawi się na rynku w butelce 0,5 l, ze złoto-brązową etykietą. Piwo to zawiera 5,5 proc. alkoholu i 11,5 proc. ekstraktu.
Naturalne piwo pojawiło się na półkach sklepowych w kwietniu br. i dostępne będzie przez cały sezon letni.
Równocześnie z pojawieniem się Bosmana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło "Świeże, prosto z browaru", realizowana na obszarze największych miast województwa zachodniopomorskiego. Wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Bosmana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
Piwo Bosman Niepasteryzowane, o 8-tygodniowym terminie przydatności do spożycia, dostępne będzie na obszarze województwa zachodniopomorskiego.
Autorem projektu etykiet oraz kreacji kampanii reklamowej jest agencja Red8 Communications Group.
A. Bujas, MediaRun.pl