Nowy image trzech smaków Redd's
Projekty dla trzech smaków piwa powstały w ramach konkursu "Zaprojektuj własną puszkę Redd’s". Pierwszymi projektantkami były Ania Dąbrowska, Maria Peszek i Agata "Endo" Nowicka. Po nich taką możliwość mieli już wszyscy konsumenci. Na zakończenie konkursu wybrano trzy projekty opakowań dla smaków Redd’s Sun, Redd’s Red oraz Redd’s Apple.
W swoich założeniach kampania miała uwiarygodnić konsumencką promocję, zainteresować limitowaną serią produktów oraz wzmocnić więź z marką. Grupą docelową komunikacji marki są przede wszystkim kobiety, jednak spośród trzech zwycięskich projektów, dwa zaproponowali panowie.
Działania promocyjne marki obejmą reklamę w prasie (Elle, Twój Styl, Gala, Claudia, Glamour, Cosmopolitan, Viva, Avanti) i internecie (Kafeteria.pl, Gazeta.Kobieta.pl, Interia.Kobieta.pl).
Kreację kampanii opracowała agencja Publicis, działania PR zapewniła Q&A Consulting, a media zakupił dom mediowy Starcom.
K. Fabjaniak, MediaRun.pl