Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Nowa kampania marki Piast

21.05.2006

Ruszyła nowa kampania billboardowa Piasta pod hasłem „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo”. Związana jest z wprowadzonym ostatnio odświeżonym wizerunkiem Piasta. Kampania kładzie nacisk na fakt, że piwo Piast swój smak i lokalny charakter zawdzięcza związkom z Wrocławiem i regionem Dolnego Śląska.
Zdjęcia, jakie można zobaczyć na billboardach przedstawiają osoby związane z Wrocławiem, którzy wzięli udział w castingu zorganizowanym w marcu przez zespół marki Piast w sali wrocławskiego Ratusza. Plenerem sesji zdjęciowej były charakterystyczne miejsca Wrocławia, takie jak Ostrów Tumski, Plac Solny, Most Grunwaldzki, skate park czy wnętrze Biblioteki Uniwersyteckiej. Czarno - białe ujęcia podkreślają niepowtarzalny klimat tego historycznego miasta.

Kampania zewnętrzna „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo” obejmuje billboardy we Wrocławiu jak również na całym Dolnym Śląsku. Collage zdjęć kampanii billboardowej został także umieszczony na siatce osłaniającej restaurowaną południową elewację Ratusza.

Uzupełnieniem kampanii będzie wystawa zdjęć wykonanych podczas castingu w Muzeum Miejskim we Wrocławiu, która zaprezentowana zostanie w sierpniu. Wkrótce ruszy też nowa odsłona strony internetowej www.piwopiast.pl

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8.
MediaLink.pl

Maciej Kozielski