Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Nowa kampania Żywca

04.05.2005

"Prawie jak" - pod takim hasłem rusza nowa kampania piwa Żywiec. Będzie ona realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na outdoorze. Działania reklamowe rozpoczną się w maju br.
Głównym komunikatem kampanii "Prawie jak" jest ukazanie oryginalności i niepowtarzalności marki piwa Żywiec, którą podkreśla, widoczny we wszystkich przekazach, znak ® - zastrzeżony wyłącznie dla wyrobów markowych. Obecna kampania stanowi kontynuację przyjętej strategii, która pozycjonuje Żywiec jako najlepsze polskie piwo.

Spoty telewizyjne zrealizowane na potrzeby kampanii "Prawie jak" bazują na emocjach i poczuciu humoru telewidzów. Porównania gry komputerowej z lotem myśliwcem F-16, czy sztucznego niedźwiedzia z Zakopanego do grizzly pokazują różnicę pomiędzy jakością, a jej namiastką. Na zakończenie filmu reklamowego ukazuje się plansza, która zostanie wykorzystana w przekazie outdoorowym – szklanka piwa Żywiec ze znakiem ®. W kampanii spoty telewizyjne będą wsparte outodoorem i działaniami BTL. Działania telewizyjne zostaną przeprowadzone w: "1" , "2", telewizji TVN i Polsat. Kampania outdoorowa zostanie zrealizowana na nośnikach systemowych oraz siatkach wielkoformatowych.
Wirtualna Polska

(ab)