Nie każdy – nowa kampania reklamowa marki Żywiec
Ideą kampanii „Nie każdy” jest podkreślenie, jak ważna w życiu jest wyjątkowość i niepowtarzalność, również wyjątkowość marki Żywiec. W inauguracyjnej odsłonie kampanii, zaprezentowana zostanie pierwsza z serii nowych kreacji wizerunkowych marki. W spocie przedstawieni są ludzie realizujący swoje pasje z hasłami: „nie każdy może poczuć przestrzeń”, „nie każdy może poczuć dumę”, czy „nie każdy może poczuć wolność”. W atmosferze wyjątkowości zaprezentowane jest także piwo Żywiec, bo przecież „nie każde piwo to Żywiec”.
- Idea kampanii przekazana jest w dość przewrotny sposób. Mówiąc, że „nie każdy może poczuć przestrzeń”, „dumę”, czy „różnicę”, tak naprawdę chcemy zachęcić wszystkich do odkrywania swoich pasji, szukania nowych wyzwań i dokonywania dobrych wyborów. – mówi Bartłomiej Dyliński, Senior Brand Manager marki Żywiec.
Podczas kampanii marki Żywiec, zwiększona zostanie aktywność reklamowa w tematycznych stacjach telewizyjnych, w celu precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej. Zaplanowane media obejmują ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne: TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery, Canal+. Spot będzie prezentowany także w systemie HD w National Geografic HD, Canal+ Sport HD oraz nSport.
Kampania „Nie każdy” prowadzona będzie również w Internecie, w dwóch odsłonach - na przełomie wiosny i lata oraz jesienią. Spoty reklamowe w sieci multipleksów pojawią się w czerwcu oraz we wrześniu.
Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, za produkcję filmową odpowiada Opus Film, zaś reżyserem i operatorem jest Łukasz Kośmicki. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia (telewizja i Internet) oraz agencja medialna Media Concept (outdoor).
Marketing w praktyce