Media Concept dla piwa Specjal
Z uwagi na wizerunkowy charakter kampanii, w dużych miastach wykorzystano siatki wielkoformatowe oraz nośniki typu frontlight o formacie 600x300cm. Dopełnienie kampanii stanowiły nośniki typu super 12 i billboardy o formacie 504x238cm oraz plakaty reklamowe o formacie 420x594mm naklejane w wagonach kolejki SKM w Trójmieście.
W małych miastach trzonem kampanii są siatki wielkoformatowe oraz street bannery - nośniki o formacie 70x140cm, usytuowane na latarniach wzdłuż głównych ulic i deptaków.
W kampanii wykorzystano 3 różne motywy - jeziora, morza i Elbląga, miasta w którym warzone jest piwo Specjal.
Kampania potrwa do końca maja. Działania w Elblągu mają długotrwały charakter.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept, kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Locomotiva.
A. Bujas MediaRun.pl