Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Media Concept dla piwa Specjal

18.05.2009

Ruszyła wizerunkowa kampania marki Specjal, należącej do Grupy Żywiec. Działania reklamowe obejmują 27 miast z regionu 3 województw.

Z uwagi na wizerunkowy charakter kampanii, w dużych miastach wykorzystano siatki wielkoformatowe oraz nośniki typu frontlight o formacie 600x300cm. Dopełnienie kampanii stanowiły nośniki typu super 12 i billboardy o formacie 504x238cm oraz plakaty reklamowe o formacie 420x594mm naklejane w wagonach kolejki SKM w Trójmieście.

W małych miastach trzonem kampanii są siatki wielkoformatowe oraz street bannery - nośniki o formacie 70x140cm, usytuowane na latarniach wzdłuż głównych ulic i deptaków.

W kampanii wykorzystano 3 różne motywy - jeziora, morza i Elbląga, miasta w którym warzone jest piwo Specjal.

Kampania potrwa do końca maja. Działania w Elblągu mają długotrwały charakter.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept, kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Locomotiva.
 

 

A. Bujas MediaRun.pl