Marka Cooler wraca na rynek
Marka Cooler pod koniec lat dziewięćdziesiątych otworzyła kategorię piw smakowych w Polsce. Dziś firma Royal Unibrew Polska po niemal dwóch latach nieobecności produktu zdecydowała się na relaunch piwa Cooler.
Do tej pory marka oferowała swoim klientom orzeźwienie jedynie o smaku cytrynowym. Obecnie portfel produktów Coolera rozszerzył się o smak jabłkowy czyli połączenie świeżego zapachu jabłek z delikatną nutą piwną.
Zmiany nie ominęły również portfela opakowań marki Cooler. Do standardowej półlitrowej puszki dołączyły bezzwrotne zielone półlitrowe butelki, a jako nowość
w kategorii piw smakowych klasyczna puszka 0,33l.
Cooler otrzymał również zupełnie nową szatę graficzną - opakowania utrzymane są w tonacji błękitno-cytrynowej oraz zielonej. Znakami rozpoznawczymi marki pozostają wizerunki owoców oraz wakacyjna palma. Plaster cytryny dla smaku Lemon Beer i połówka zielonego jabłka dla smaku Apple Beer.
Wszystkie te zmiany będą wsparte intensywną kampanią promocyjno- reklamową nowego Coolera, która rozpocznie się w kwietniu i potrwa do końca lata.
Łukasz Szewczy, media2.pl