Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Makiety nowej butelki Tyskiego oświetlone neonami

23.09.2008

Na blisko 100 frontlightach pojawiły się makiety nowej butelki Tyskiego oświetlone neonami, czyli ruszyła najnowsza kampania piwa marki Tyskie.

Działania prowadzone są w ramach kampanii promującej nowe opakowanie Tyskiego. Do frontlightów (6m x 3m) dołączona została makieta butelki. Dodatkowo obrysy "krawatki" i etykiety piwa wykonano z rurek wypełnionych gazem, które w nocy świecą jak neony. Każda konstrukcja jest wykonywana ręcznie. Innowacyjne wykorzystanie nośników reklamy zewnętrznej ma nawiązywać do telewizyjnej odsłony kampanii Tyskiego, w której tablica reklamowa z logo marki odgrywa istotną rolę.

Akcja potrwa kilka tygodni i obejmie zasięgiem największe miasta w kraju. Pomysłodawcą neonowych frontlightów jest dom mediowy Starcom. Przy realizacji przedsięwzięcia współpracował z agencją reklamową DDB Warszawa oraz firmami Metropolis i ATS.

WirtualneMedia.pl