Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Lech wykorzystuje human joystick w kampanii kinowej

11.02.2010

W kinach rozpoczęła się promocja marki piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska), w której wykorzystywana jest interaktywna gra zespołowa zwana human joystick.

Celem akcji jest wsparcie zimowej promocji konsumenckiej marki Lech Premium pt. ”Szczyt wszystkiego”. Technologia interaktywnych gier kinowych human joystick to połączenie zaawansowanej grafiki komputerowej z systemem analizy ruchu. Widownia za pomocą ruchów rąk steruje widocznym na ekranie snowboardzistą. W grę zagrać można przed wybranymi seansami w sześciu kinach sieci Multikino: w Warszawie (Złote Tarasy), Krakowie, Rybniku, we Włocławku, w Bydgoszczy i Elblągu.
Human joystick jest kolejnym niestandardem wykorzystywanym w ostatnim czasie przez markę Lech. Wcześniej był to m.in. pierwszy film w formacie 3D pt. ”Bieg”. Za realizację akcji human joystick odpowiada agencja Afekt. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

(DOK) Press.pl