Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Lech Poznań ze sklepem i piwem

29.09.2006

Jak wczoraj informowaliśmy, poznański klub otworzył sklep internetowy, w którym będzie sprzedawać klubowe pamiątki i gadżety.
Od 1 października nasz sklep internetowy ruszy z kopyta, na razie jest w wersji testowej - mówi odpowiedzialny za jego stworzenie Maciej Chłodnicki z działu marketingu Lecha. - Liczymy na to, że kibice w Polsce i w Europie będą z niego korzystać - dodaje. Do sklepu już można zaglądać - znajduje się on pod adresem http://sklep.lech.poznan.pl. Na razie, aby skorzystać z jego usług, trzeba się jednak zalogować tymczasowo, na ogólne konto (login: lech, hasło: kolejorz). - Chcemy, by były w nim towary dla dzieci, przez dorosłych, aż po VIP-ów. Na razie mamy ok. 40 produktów, ale co miesiąc będziemy dodawać kolejnych 10-15, tak by do świąt było ich w granicach setki - twierdzi Chłodnicki. Przy tworzeniu e-sklepu Lech korzystał z doświadczeń innych klubów z Polski i Europy. - Do poniedziałku mieliśmy już ok. 7-8 tys. wejść, czyli zainteresowanie jest spore. Na razie mamy ok. 30 zamówień dziennie. Cały czas spływają też uwagi, a sklep jest poprawiany - zapewnia Chłodnicki.

To nie jedyna nowość związana z Lechem. Od poniedziałku w sklepach w Wielkopolsce będzie można nabyć specjalną, limitowaną wersję piwa Warka. Na butelkach będzie bowiem inna etykieta niż do tej pory - jej część będzie bowiem niebiesko-biała (kolory Lecha).

Gazeta Wyborcza

grand