Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Kompanii Piwowarskiej sprzedała w I kwartale 2,3 mln hl piwa

26.04.2006

Kompania Piwowarska sprzedała w pierwszym kwartale tego roku 2,3 mln hl piwa, czyli o 10,5 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2005 roku - poinformowała spółka w komunikacie.
Udział spółki w rynku piwa wyniósł w pierwszym kwartale 2006 roku 39 proc.

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego poinformował w środę, że sprzedaż piwa w Polsce w pierwszym kwartale 2006 roku wzrosła o 2,3 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2005 roku i wyniosła 5,82 mln hektolitrów. W ciągu roku obrotowego, który trwał od 1 kwietnia 2005 roku do 31 marca 2006 roku, Kompania Piwowarska sprzedała 11,4 mln hl piwa, czyli o 11 proc. więcej niż w roku poprzednim.

Kompania Piwowarska jest największą firmą piwowarską w Polsce. Spółka posiada takie marki, jak: Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog oraz Miller Genuine Draft.

W roku finansowym zakończonym 31 marca 2005 roku Kompania Piwowarska osiągnęła zysk netto 481 mln zł oraz obroty przekraczające 3,3 mld zł.


onet.pl

PAP, pr