Kompania Piwowarska stawia na brand PR
08.06.2006
Kompania Piwowarska SA zakończyła proces przeglądu agencji PR dla marek ze swojego portfela trwający od stycznia br.
Agencja Ciszewski PR obsłuży marki Tyskie i Lech, działaniami PR dla brandów Żubr, Dębowe Mocne i Redd's zajmie się 180 PR. Do grona klientów agencji Sensors PR dołączyły marki Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft i Peroni.
- Polskie doświadczenia z zakresu brand PR są relatywnie niewielkie - powiedział Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej. - Mimo to uważam, że udało nam się wyłonić doskonałe agencje, z którymi chcemy wspólnie pracować na rzecz naszych marek piwa - dodał.
- Polskie doświadczenia z zakresu brand PR są relatywnie niewielkie - powiedział Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej. - Mimo to uważam, że udało nam się wyłonić doskonałe agencje, z którymi chcemy wspólnie pracować na rzecz naszych marek piwa - dodał.
MediaRun.pl
Ł. Macheta