Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Kompania Piwowarska konkuruje z Facebookiem

18.01.2010

Kompania Piwowarska uruchomiła serwis społecznościowy dla swoich pracowników o nazwie Małe Piwo.

Małe Piwo oferuje użytkownikom m.in. blogi, galerie, fora tematyczne oraz informacje
o wydarzeniach. W serwisie zarejestrowało się już ok. 800 osób, czyli ponad 20 proc. pracowników Kompanii Piwowarskiej.

- Małe Piwo łączy w sobie dwie funkcje - informacyjną i integracyjną. Dotychczas stosowane w KP kanały komunikacji nie w pełni satysfakcjonowały naszych pracowników. Oczekiwali oni przede wszystkim komunikacji szybkiej i dwustronnej, większej interaktywności i personalizacji, a także znaczniejszego wpływu pracowników na treść przekazu - wyjaśnia Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji wewnętrznej w Kompanii Piwowarskiej.

Serwis zrealizowały agencje Autentika i Mediapolis.
 

ŁM MediaRun.pl