Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Kompania Piwowarska dla Lecha Poznań

24.04.2006

Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję promocyjną marki Lech Pils. Działania, przebiegające pod hasłem "Kolejorzowi! Na nową murawę", skierowane są do kibiców Lecha Poznań. Ich celem jest wsparcie klubu oraz kształtowanie wizerunku marki.
- Postanowiliśmy zrobić coś pożytecznego dla Lecha Poznań i wesprzeć zakup nowej murawy III generacji na boisko treningowe - tłumaczy Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.

W ramach akcji agencja TequilaPolska przygotowała promocję, w której 10 groszy z każdej zakupionej butelki lub puszki piwa Lech Pils zostanie przeznaczone na zakup nowej murawy dla klubu.

Działania skierowane są głównie do kibiców i realizowane na terenie Poznania i okolic. Akcja komunikowana jest w sklepach, w internecie oraz w trakcie meczy na poznańskim stadionie. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Na potrzeby akcji agencja TequilaPolska przygotowała materiały POS: plakaty, flagi, grzebienie na skrzynki, naklejki elektrostatyczne na lodówkę oraz naklejki/ulotki.

MediaRun.pl

Opracował: Ł. Macheta