Kasztelan nagrodzony Laurem Konsumenta
Plebiscyt „Laur Konsumenta” pozwala na wyłonienie najpopularniejszych firm, produktów i usług na polskim rynku. Podczas prowadzonych w ramach plebiscytu badań, konsumenci wskazują marki, które nie tylko w ich opinii zasługują na pozytywną ocenę, ale także są przez nich najczęściej wybierane i najchętniej rekomendowane innym osobom. Ranking marek biorących udział w badaniu prowadzony jest w oparciu o wyniki sondażu telefonicznego przeprowadzonego wśród polskich konsumentów oraz na podstawie wypełnianych przez nich ankiet.
Szczególną uwagę organizatorów tegorocznego konkursu „Laur Konsumenta” zwrócił fakt, że marka Kasztelan, mimo, że jest marką lokalną, związaną z regionem Mazowsza i Kujaw, była pozytywnie oceniana i wskazywana jako marka ulubiona także przez konsumentów innych regionów.
Kasztelan to piwo, które tworzymy zawsze z myślą o naszych konsumentach, ich oczekiwaniach i preferencjach. Dlatego szczególnie cieszy nas tak wielkie wyróżnienie i uznanie z ich strony, zwłaszcza krótko po tym, jak wprowadziliśmy na rynek nasze nowe piwo - Kasztelan Niepasteryzowane. Nagroda przyznana przez konsumentów to nie tylko najlepsza, rynkowa weryfikacja naszych starań. To dla nas także zobowiązanie, aby w przyszłości nie zawieźć okazanego nam zaufania. Motywację do dalszych starań mamy więc ogromną! – powiedział Piotr Walenczak, Brand Manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.
Marketing przy kawie