Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Kasztelan kibicuje naszym - nowa akcja promocyjna marki

06.02.2008
Kasztelan kibicuje naszym - nowa akcja promocyjna marki Kasztelan kibicuje naszym - nowa akcja promocyjna marki

Trwa najnowsza akcja promocyjna marki Kasztelan. Tym razem, w ramach promocji, zakup odpowiedniej liczby piw Kasztelan premiowany jest wyjątkową dla każdego z kibiców płockich szczypiornistów nagrodą - szklanką z logo Wisły Płock i Kasztelana.

Na czas trwania promocji wprowadzono także specjalne, dedykowane opakowania piwa Kasztelan. Umieszczone na puszce hasło „KASZTELAN KIBICUJE NASZYM!” doskonale podkreśla silne więzi łączące markę z mieszkańcami regionu Płocka i ich klubem.

Nowe opakowania Kasztelana utrzymane są w stylistyce klubowej Wisły Płock – pionowe pasy i charakterystyczna sylwetka szczypiornisty, z pewnością zdecydowanie wyróżniają je spośród innych opakowań. Myślę, że kibice chętnie sięgną po Kasztelana w takim właśnie opakowaniu, zwłaszcza, że wybierając swoje ulubione piwo będą mogli tym razem niejako podpisać się pod umieszczonymi na każdym z opakowań haśle - „Nasza Wisła, nasz Kasztelan” i „Kasztelan kibicuje naszym!” Dla nas to sposób aby podkreślić silne więzi jakie łączą naszą markę z regionem Płocka, mieszkającymi tu ludźmi i oczywiście wspieraną przez nas świetną drużyną piłki ręcznej Wisła Płock. – mówi Piotr Walenczak, Brand Manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.

Marka Kasztelan od wielu lat obecna jest w życiu mieszkańców Płocka stopniowo stając się najpopularniejszą marką tego regionu. Poza wsparciem drużyny płockich szczypiornistów Kasztelan obecny jest także w życiu kulturalnym regionu, organizując np. corocznie popularne, przyciągające wielotysięczne tłumy Biesiady Kasztelańskie, czy też akcje charytatywne, jak choćby ostatnia akcja świąteczna ufundowania zabawek dzieciom z miejskich świetlic „Chatka Puchatka”.

Nowe opakowania przygotowane zostały w limitowanej serii, dostępne będą na półkach sklepowych w regionie Płocka do końca lutego. Promocja, w której zdobyć można szklanki z logo klubu Wisła Płock prowadzona będzie do wyczerpania zapasów. Autorem kreacji nowych opakowań jest agencja Red 8 Communications Group.
 

Marketing przy Kawie