Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Kasztelan kibicuje Wiśle

07.02.2008
Kasztelan kibicuje Wiśle Kasztelan kibicuje Wiśle

Charakterystyczna sylwetka szczypiornisty ozdabia limitowaną edycję puszek piwa Kasztelan. Carlsberg przyznaje, że myśli o przedłużeniu umowy z Wisłą.

 Nowa akcja promocyjna marki Kasztelan to pierwszy tak zauważalny efekt umowy podpisanej w ub.r. - mówi Leszek Siwecki, menedżer ds. komunikacji w Carlsberg Polska SA.

Kasztelan wspiera drużynę piłki ręcznej. Kwoty, jaka zasiliła budżet klubu, nie podaje (nie zależy ona od liczby sprzedanych piw). - Trzeba do niej dodać także zabawy dla kibiców w przerwach meczów i catering dla gości. - Sierpecki browar to dla nas poważny sponsor - podkreśla rzecznik Wisły Maciej Wiącek. - A wypuszczenie limitowanej edycji puszek i premiowanie klientów szklankami z logo Wisły i Kasztelana to akcja, która nie tylko robi dużo dobrego szumu wokół drużyny, ale i sprawia nam przyjemność - dopowiada. Zapewnia, że projekt użycia klubowych symboli był przygotowany w ścisłej współpracy z klubem.

Kampanię promują dwa hasła: "Nasza Wisła, nasz Kasztelan" i "Kasztelan kibicuje naszym!". Czy będą następne akcje? - Mam nadzieję, że tak - odpowiada Leszek Siwecki. Przyznaje, że pierwsze spotkanie z nowymi władzami klubu przedstawiciele Carlsberga mają już za sobą. I że umówili się na następne - w sprawie przedłużenia umowy (obecna wygasa w czerwcu).

Sierpecki browar

Powstał w 1972 r. jako oddział Zakładu Piwowarskiego w Warszawie. Produkował Kasztelańskie. Autonomiczność uzyskał w 1991 r. Osiem lat później kupił go Bitburger Brauerei, a w 2001 r. Carlsberg. W ub.r. chwalił się roczną produkcją na poziomie 800 tys. hektolitrów i 44-proc. udziałem w rynku regionalnym.


Agnieszka Woźniak, Gazeta Wyborcza Płock