Kasztelan Niepasteryzowane wraca na rynek
04.04.2008
Marka Kasztelan z portfela Carlsberg Polska po raz kolejny wprowadza na rynek limitowaną serię piwa - Kasztelan Niepasteryzowane. Równocześnie z ponownym pojawieniem się Kasztelana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło "Dziś świeże z browaru", realizowana na obszarze województwa kujawsko – pomorskiego i mazowieckiego.
Ponowne wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Kasztelana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
Piwo Kasztelan Niepasteryzowane dostępne będzie od kwietnia do końca sezonu w kanale tradycyjnym, na obszarze odpowiadającym zasięgowi marki. Kasztelan Niepasteryzowane sprzedawane będzie w butelkach o pojemności 0.5 L.
Autorem kreacji kampanii reklamowej jest agencja Red 8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Directions OMD.
Marketing przy kawie