Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Karmi rozdaje próbki piwa w supermarketach

08.05.2008

Należąca do Carlsberg Polska marka Karmi po raz kolejny rozpoczyna "Karmilanie - coroczną akcję konsumencką, podczas której zachęca - głównie kobiety - do wypróbowania swojego produktu. W każdy weekend firma rozdaje bezpłatne próbki piwa w ponad 400 sklepach na terenie całej Polski.

Podczas tegorocznej akcji po raz pierwszy konsumentkom proponowane będą wszystkie trzy smaki należące do marki Karmi, a nie tylko - jak w poprzednich latach - wybrany. Organizatorzy zapewniają, że zadbają o ciekawą ekspozycję stoisk firmy i nowe stroje hostess zachęcających kobiety do wypróbowania jej produktu. - "Karmilanie" to dla nas świetna okazja aby zaprezentować zalety naszych piw, a dla konsumentek najprostszy sposób, by przekonać się, jak smakują - uzasadnia ten sposób promocji Joanna Dmochowska, brand manager Marki Karmi w Carlsberg Polska.

Firma nie ukrywa, że akcja od lat przynosi znakomite efekty, powodując nawet trzykrotny wzrost sprzedaży piw Karmi w czasie swojego trwania. Karmi jest jedyną na rynku marką piwną, która może organizować tego typu promocję w punktach sprzedaży, ponieważ zawiera minimalną ilość alkoholu.

Akcja konsumencka "Karmilanie" prowadzona będzie do lipca początkowo w sieciach Auchan i Leclerc, a później również w supermarketach Real, Carrefour, Kaufland, Polomarket, Tesco i Dino. Promocji towarzyszyć będą dodatkowe ekspozycje produktów Karmi oraz obecność w katalogach produktowych.
 

WirtualneMedia.pl