Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Kampania w formie wystawy

03.08.2006

"Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo"; to wystawa nawiązująca do niekonwencjonalnej kampanii billboardowej marki Piast.
Wystawę będzie można odwiedzić w dniach 1-13 sierpnia we wrocławskim Ratuszu, w Patio Muzeum Miejskiego. Nawiązuja ona do kampanii przeprowadzonej tej wiosny we Wrocławiu i na całym Dolnym Śląsku.

Collage zdjęć kampanii billboardowej został także umieszczony na siatce osłaniającej restaurowaną - w głównej mierze ze środków Piasta - południową elewację Ratusza.

- Pomysł wystawy zrodził się w sposób naturalny, jako konsekwencja wielkiego zainteresowania, z jakim spotkała się nasza billboardowa kampania reklamowa, ze strony mieszkańców Wrocławia i regionu oraz odwiedzających nasze miasto gości – mówi Agnieszka Cur, menedżer marki Piast w Carlsberg Polska.

Przedstawione na wystawie zdjęcia zrealizowane zostały w charakterystycznych dla Wrocławia miejscach. Z łatwością można na nich rozpoznać Ostrów Tumski, Plac Solny, Most Grunwaldzki czy Ogród Botaniczny. Utrzymane w czarno-białej konwencji podkreślają klimat miasta.

Autorem kreacji kampanii billboardowej jest agencja Red8 Communications.

MediaRun.pl

MR