Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Jesień z Piastem - na ekranach kin!

11.10.2007

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła pierwszą w historii marki kampanię kinową. Przez dwa miesiące, od października do początku grudnia, na ekranach kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy, zobaczyć będzie można spot reklamowy marki, wykorzystujący hasło „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo.” Kampania jest kontynuacją prowadzonej w miesiącach letnich kampanii telewizyjnej oraz dwóch poprzednich kampanii outdorowych marki, o tym samym tytule.

Kampania kinowa to nowość w działaniach naszej marki.” - mówi Agnieszka Filek, menedżer marki Piast z Carlsberg Polska. „Celowo na czas tej kampanii wybraliśmy właśnie miesiące jesienne. Coraz dłuższe wieczory i niezbyt przychylna pogoda, sprzyjają nieco innym formom spędzania wolnego czasu, niż miało to miejsce w lecie, chętniej korzystamy z takiej formy relaksu jak kino. Projekcje na salach kinowych wydały nam się również szczególnie odpowiednie dla eksponowania spotu Piasta utrzymanego w charakterystycznej, czarno-białej konwencji. Liczymy na żywy odzew odwiedzających kina gości, zwłaszcza Wrocławian – to przecież ich twarze pojawiać będą się na ekranach, bo to oni właśnie współtworzyli tę reklamę. Ich udział w spocie Piasta, marki o silnych, wrocławskich korzeniach, nie tylko nadaje autentyczności ujęciom filmowym, ale również niesie jasny przekaz, że Piast, to właśnie ich piwo, piwo Wrocławian. Zapraszamy na kolejną premierę Piasta – tym razem na ekranach kin!” – dodaje Agnieszka Filek.

45’ spot reklamowy „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo.” to rozszerzona wersja spotu emitowanego w ramach letniej kampanii telewizyjnej marki. Oba filmy, podobnie jak przeprowadzone wcześniej pod tym samym tytułem dwie edycje kampanii outdoorowej marki i konsekwentnie zrealizowane w tej samej konwencji, podkreślają silny związek Piasta ze stolicą Dolnego Śląska.

Kampania kinowa „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo.” prowadzona będzie do początku grudnia we wrocławskich kinach sieci Helios, Ciemna City i Multikino, a także w kilkunastu innych kinach na terenie Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy. Dodatkowym wsparciem kampanii będzie promocja konsumencka, której przeprowadzenie marka planuje na listopad i grudzień tego roku.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Marketing w praktyce