Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Internetowy program lojalnościowy dla kobiet

22.08.2001

Winda Internet przygotowała dla Browaru Okocim S.A. program lojalnościowy "Salonik Karmi", który jest rozszerzeniem uruchomionego 12 lipca 2001 r. internetowego serwisu piwa Karmi.
Głównym celem "Saloniku Karmi" jest zachęcenie konsumentek piwa Karmi do regularnych odwiedzin serwisu poprzez zaoferowanie im w sprofilowanej oferty luksusowych kosmetyków dostępnych zupełnie za darmo.

Im częstsze będą odwiedziny w serwisie, tym bardziej wartościowe kosmetyki będą dostępne dla zarejestrowanych użytkowniczek. Uruchomienie Saloniku Karmi jest ściśle związane z kampanią promocyjną tej marki, której przesłanie to: "Czego pragną kobiety?".

Dzięki współpracy Windy Internet z firmą Arccadia, generalnym dystrybutorem kosmetyków Jafra w Polsce, w "Saloniku Karmi" znalazły się produkty do pielęgnacji ciała i twarzy.

Regularnie odwiedzając strony serwisu Karmi, internautki mogą zbierać punkty - butelki Karmi - które następnie mogą zamienić na kosmetyki Jafra.

Asortyment "Saloniku Karmi" będzie się regularnie zmieniał, dzięki czemu kobiety często odwiedzające serwis Karmi, będą mogły zdobywać coraz to nowe kosmetyki.

Dodatkowo, w "Saloniku Karmi" dostępne są również naszyjniki z pereł, które można także zdobyć w trwającej promocji konsumenckiej piwa.

Punkty potrzebne do zakupów w "Saloniku Karmi" można zdobywać wyszukując i klikając na pojawiające się losowo w różnych sekcjach serwisu Karmi kapsle, a także korzystając z interaktywnych mechanizmów wbudowanych w ten serwis.

Szczegóły dotyczące punktacji oraz regulamin programu twórcy zamieścili na stronie piwa Karmi

Programm lojalnościowy "Salonik Karmi" kończy pierwszy etap współpracy Windy Internet i Browaru Okocim.

Obecnie Winda Internet pracuje nad aktualizacją i optymalizacją istniejącego serwisu piwa Okocim Premium oraz serwisu korporacyjnego Browaru Okocim.

Na koniec sierpnia 2001 r. zaplanowane jest uruchomienie nowego serwisu piwa Okocim Mocne, a w połowie października 2001 r. ruszy nowy serwis piwa Okocim Premium oraz nowy serwis korporacyjny Browaru Okocim.

Browar Okocim S.A. jest trzecim co do wielkości producentem piwa w Polsce, a marka Okocim jest jedną z najlepiej znanych marek w Polsce.

Notowany od lutego 1992 na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, Browar Okocim S.A. jest częścią grupy Carlsberg Breweries AS, jednego z największych koncernów browarniczych na świecie.
MediaRun.pl

Opr: R. Sak