Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Interakcje nowego serwisu Żywca

11.05.2004

Nowa witryna marki Żywiec charakteryzuje się narzędziami, które mają zwiększać interaktywność serwisu, czyniąc go bardziej atrakcyjnym dla grupy docelowej. Personalizacja zawartości, możliwość wyrażenia opinii o produktach i pubach, a także wewnętrzny komunikator, dzięki któremu można rozmawiać z innymi użytkownikami - to niektóre rozwiązania dostosowujące witrynę do potrzeb internautów.
Na stronie startowej serwisu następuje wybór jednego z działów tj. produktowego, promocyjnego oraz poświęconego programowi Zdobywcy. Sekcja produktowa udostępnia szczegółowe informacje na temat marki Żywiec, pozwala obejrzeć produkty w wersji 3D, zapoznać się z miejscami dystrybucji oraz pubami, w których sprzedawane jest piwo Żywiec. W tej części internautę czeka również podróż w czasie, czyli lekcja historii żywieckiego piwa oraz zwiedzanie browaru. Zawartość tej części znana jest z poprzedniej wersji serwisu.

Druga część, promocyjna, to miejsce gdzie użytkownik znajdzie informacje o aktualnych imprezach i promocjach związanych z marką i gdzie może wziąć udział w konkursach i wygrać nagrody.

Trzecia część serwisu przedstawia program "Zdobywcy". Jest to kilkuetapowy konkurs, którego zwycięzcy udadzą się do Peru na wyprawę śladami polskich odkrywców.

"Tworząc kolejną odsłonę serwisu Żywca, koncentrowaliśmy się na pełnym wsparciu komunikacji ATL i BTL" - mówi Krzysztof Pączkowski, project manager obsługujący ten projekt - "Dzięki takiemu podejściu w pełni uzupełniamy działania marketingowe, w szczególności wspierając marketing bezpośredni".

Nowy serwis został zaprojektowany i wdrożony przez firmę WebService, należącą do Grupy Solidex.

Gazeta Wyborcza

BiznesNet.pl, opr. Arkadiusz Wolski