Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Heineken koncentruje swój budżet medialny

13.07.2006

Heineken zamierza skonsolidować szacowany na 70 mln funtów budżet medialny i powierzyć go jednej agencji.
- Ma to ułatwić naszą współpracę na linii firma - dom mediowy - twierdzi Peter van Campen, director group commerce marki Heineken. Obecnie budżet medialny marketera obsługują domy mediowe należące do holdingów WPP Group, Publicis Groupe i Omnicom.

Do tej pory Heineken opierał się na różnych krajowych agencjach, które zajmowały się jego wydatkami medialnymi w poszczególnych krajach. Przetarg na poprowadzenie globalnego budżetu prowadzony będzie z siedziby Heinekena w Amsterdamie.

To już drugie tego typu posunięcie browaru. W zeszłym tygodniu należąca do sir Franka Lowe agencja Red Brick Road została wybrana do poprowadzenia wartego 40 mln funtów budżetu reklamowego marki.


MediaRun.pl

A. Budkowska