Heineken koncentruje swój budżet medialny
13.07.2006
Heineken zamierza skonsolidować szacowany na 70 mln funtów budżet medialny i powierzyć go jednej agencji.
- Ma to ułatwić naszą współpracę na linii firma - dom mediowy - twierdzi Peter van Campen, director group commerce marki Heineken. Obecnie budżet medialny marketera obsługują domy mediowe należące do holdingów WPP Group, Publicis Groupe i Omnicom.
Do tej pory Heineken opierał się na różnych krajowych agencjach, które zajmowały się jego wydatkami medialnymi w poszczególnych krajach. Przetarg na poprowadzenie globalnego budżetu prowadzony będzie z siedziby Heinekena w Amsterdamie.
To już drugie tego typu posunięcie browaru. W zeszłym tygodniu należąca do sir Franka Lowe agencja Red Brick Road została wybrana do poprowadzenia wartego 40 mln funtów budżetu reklamowego marki.
Do tej pory Heineken opierał się na różnych krajowych agencjach, które zajmowały się jego wydatkami medialnymi w poszczególnych krajach. Przetarg na poprowadzenie globalnego budżetu prowadzony będzie z siedziby Heinekena w Amsterdamie.
To już drugie tego typu posunięcie browaru. W zeszłym tygodniu należąca do sir Franka Lowe agencja Red Brick Road została wybrana do poprowadzenia wartego 40 mln funtów budżetu reklamowego marki.
MediaRun.pl
A. Budkowska