Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Harnaś pokazuje w spocie medalową fabrykę

13.02.2009

W telewizji prowadzona jest kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej piwa Harnaś. Animowany spot pokazuje nagrodę zdobytą ostatnio przez tą markę.

W rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej marki Harnaś wykorzystywany jest animowany spot z charakterystycznym bohaterem i podkładem muzycznym. Filmik pokazując fabrykę tego piwa, podkreśla, że otrzymało ono ostatnio złoty medal w Ogólnopolskim Konsumenckim Konkursie Piw Chmielaki Krasnostawskie 2008. - Z dumą mówimy o tym wyróżnieniu, ponieważ zostało ono przyznane przez profesjonalistów z branży - uzasadnia Piotr Walenczak, senior brand manager marki

10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie i Polsacie Sport. Kreację reklamy przygotowała agencja Red 8 Communications Group, a animacją - Alien FX. Spot wyprodukowała firma Propeller Film, a planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Directions OMD.
 

tw, WirtualneMedia.pl