Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Guinness króluje na Adfeście

01.02.2009

Na stronach serwisu Adfest.pl pojawił się kolejny set reklamowy, zawierający najciekawsze spoty piwa Guinness z 2008 r.

- Guinness, najbardziej znany stout na świecie, obchodzi w tym roku 250-lecie swojego istnienia. To jeden z powodów, dla których warto zwrócić uwagę na tę markę i jej produkcje reklamowe - wyjaśnia Łukasz Macheta, autor projektu Adfest.pl.

- Agencje obsługujące budżet Guinnessa zapraszały w ubiegłym roku do współpracy topowe domy produkcyjne, takie jak Psyop, Stink, Shilo czy The Mill. Efekt ich pracy to posiadające charakterystyczny styl filmy, wyróżniające się na tle reklam innych piw - dodaje Macheta.

Adfest.pl pełni rolę internetowego festiwalu reklamowego, którego zadaniem jest prezentacja najlepszych filmów z 2008 roku, pogrupowanych w sety tematyczne. Na początku każdego miesiąca pod adresem www.adfest.pl udostępniany jest kolejny blok reklam (maksymalnie 10 spotów).

Autorem szaty graficznej serwisu jest Jan Stańko.
 

MediaRun.pl