Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Górnik na rynku spożywczym

04.11.2008

Kolejnym klubem po Lechu, Legii i Cracovii, który wchodzi na rynek spożwczy jest zabrzański Górnik. Wielokrotny Mistrz Polski w swojej ofercie posiada napój izotoniczny i.. piwo.

"Górnik Power" to napój adresowany specjalnie do kibiców Górnika Zabrze. Jest on przeznaczony dla osób czynnie uprawiających sport, wykonujących wzmożony wysiłek fizyczny lub psychiczny. Zwiększają szybkość reakcji i wydolność organizmu, wzmacniają koncentrację, przeciwdziałają zmęczeniu oraz przyśpieszają metabolizm. Z tych powodów są spożywane przez kierowców na długich trasach, studentów oraz osoby bawiące się na imprezach i dyskotekach. Pomysł wprowadzenia napoju pojawił się jeszcze w 2007 r. Ofertą Górnika poważnie zainteresowała się firma Drinktech z Koszalina i to ona jest producentem "Górnik Power". 

Jasne, pasteryzowane piwo Górnik warzone i rozlewane jest przez Browary Górnośląskie w Zabrzu. Producentem marki "Górnik" jest sponsor klubu browar Van Pur S.A. Część zysków ze sprzedaży oficjalnych napojów Górnika przeznaczona jest na działalność klubu. 
 

Przygotowane przez: Łukasz Cybul, Legia.com.pl