Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Globalny budżet cyfrowy Heinekena dla AKQA

30.09.2008

Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę globalnego cyfrowego budżetu reklamowego marki Heineken.

Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu, ale jego organizatorzy nie ujawnili jakie inne agencje oprócz AKQA brały w nim udział - informuje serwis Brand Republic.

Głównym zadaniem AKQA będzie stworzenie cyfrowych kampanii na skalę globalną, a także rozwijanie internetowych projektów dla marki Heineken.

Rozstrzygnięcie przetargu na obsługę cyfrowego budżetu odbyło się po tym jak holenderski browar zwrócił się do agencji z Londynu i Amsterdamu odnośnie swojego wartego 40 milionów funtów globalnego budżetu reklamowego.

Następnie Heineken wybrał agencję reklamową Bartle Bogle Hegarty do opracowania projektu dotyczącego przyszłej strategii marki.

źródło: Brand Republic
 

WirtualneMedia.pl