Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Gdyby Carlsberg organizował śluby...

16.07.2008

14 lipca marka Carlsberg rozpoczyna najnowszą telewizyjną kampanię wizerunkową zatytułowaną ,,Wedding". Kampania w niekonwencjonalny sposób pokazuje świat i esencję marki, stworzonej dla ludzi ceniących przyjaźń i szczególne chwile spędzone w gronie przyjaciół, chwile zasługujące na ,,prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie"!

,,Naszą najnowszą kampanię oparliśmy na haśle ,,Świat według Carlsberga", a nasz spot pokazuje jak taki świat mógłby wyglądać." - mówi Joanna Bieńkowska, Brand Manager Marki Carlsberg. ,,Widzimy więc ślub, zorganizowany na... stadionie piłkarskim, jak łatwo się domyślić - ulubionym miejscu naszego bohatera, podczas którego Pan Młody ma obok siebie oczywiście żonę, ale i przyjaciół, z którymi jak zawsze chętnie, w wyjątkowej atmosferze, dzieli najlepsze chwile. Carlsberg nie organizuje jednak ślubów, nawet tak idealnych. Robi za to piwo, oczywiście ,,prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie"! - dodaje Joanna Bieńkowska.

Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana lokalnie w Polsce, przez zespół marketingu Carlsberg Polska przy współudziale Carlsberg Breweries. Reklama będzie adoptowana także na rynkach Carlsberga w innych krajach. Spoty emitowane będą począwszy od 14 lipca na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Autorem nowej, towarzyszącej kampanii, odsłony strony internetowej marki www.carlsberg.pl jest agencja interaktywna Byss.

Marketing w praktyce