Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

EMI wyda płytę z muzyką z reklam Guinnessa

10.12.2008

Wytwórnia nagraniowa EMI Music będzie wraz z produkującą piwo Guinness firmą Diageo Ireland pracować nad globalnymi projektami muzycznymi.

Pierwszym z nich będzie płyta 'Guinness 250 - Music from the TV ads', która zostanie wydana w przyszłym roku dla uczczenia 250. rocznicy powstania słynnych browarów w Dublinie - informuje serwis Brand Republic.

Album będzie zawierał 17 najbardziej pamiętnych utworów wykorzystanych w reklamach promujących markę Guinness. Wśród wykonawców znajdą się m.in. Dusty Springfield, Dionne Warwick, Al Jolson, Jesus and Mary Chain, Leftfield oraz Future Sound of London.

Wraz z premierą płyty rozpocznie się nowa współpraca pomiędzy EMI Music i Diageo Global Licensing, w ramach której obie strony będą pracować nad nowymi projektami muzycznymi wokół marek Diageo w Europie i Ameryce Północnej. Będzie to pierwsze porozumienie zawarte z wytwórnią muzyczną przez należącą do Diageo grupę licencyjną.

źródło: Brand Republic, WirtualneMedia.pl