Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Dobry Harnaś milion piw rozdaje-letnia promocja piwa Harnaś

06.06.2007

Rusza największa w tym roku kampania promocyjna marki Harnaś z portfolio Carlsberg Polska. Przez cały letni sezon, począwszy od czerwca, aż do końca września, Harnaś będzie… rozdawał piwo! Do rąk konsumentów tej wyrazistej, popularnej marki trafi aż milion darmowych puszek piwa Harnaś.

Do udziału w promocji zachęcać będzie jej niezwykle prosty mechanizm. Kupując butelkę lub puszkę piwa Harnaś, oznakowaną promocyjnym napisem „Harnaś milion piw rozdaje”, będzie można dostać kolejne, darmowe piwo, zaraz po zakupie pierwszego. Wystarczy znaleźć pod kapslem butelki symbol kufla z napisem „Wygrałeś piwo” lub pod kluczykiem puszki hasło „PIWO” i wymienić je w miejscu zakupu na kolejną, gratisową puszkę tego świetnego piwa. To naprawdę proste!

„„Dobry Harnaś milion piw rozdaje” to pomysł na upalne letnie dni, których już dziś, u progu lata, nie brakuje. W takie dni nie może zabraknąć także chłodnego, przynoszącego orzeźwienie piwa, a dzięki naszej promocji konsumenci Harnasia będą mogli liczyć na znacznie większą porcję tego orzeźwienia!” – mówi Anna Rogalska, Marketing Manager marki Harnaś w Carlsberg Polska.

„Rozdając aż milion darmowych piw zapewniamy naszym konsumentom dużą szansę na wygraną i to właściwie w chwili i w miejscu zakupu piwa. Myślę, że odrobina emocji, jaka będzie towarzyszyć otwieraniu promocyjnych opakowań Harnasia sprawi, że nasi konsumenci będą się także po prostu dobrze bawić naszą promocją. Już dziś zapraszamy do gry w „Kup jednego, szukaj darmowego”! Mam nadzieję, że przypadnie miłośnikom Harnasia do gustu.” – mówi Michał Wasielewski, Brand Manager marki Harnaś.

„Przygotowując naszą najnowszą promocję, założyliśmy, że powinna ona również aktywizować sklepy, być po prostu dla nich atrakcyjna. Myślę, że w pełni uda nam się to założenie zrealizować.” – dodaje Łukasz Kwiatkowski odpowiadający za realizację promocji. „Harnaś to dynamicznie rozwijająca się marka, ceniona przez stale rosnące grono konsumentów. Popularność marki i bardzo prosty mechanizm promocji stanowią niewątpliwie zachętę dla sklepów. Przy minimalnym zaangażowaniu mogą podnieść własną atrakcyjność, jednocześnie dając możliwość wygranej swoim klientom.”

Informacja o promocji komunikowana będzie na opakowaniach promocyjnych piwa Harnaś, w prasie handlowej, także w postaci dedykowanej linii materiałów POS oraz na stronie internetowej marki www.piwoharnas.pl.


Od 18 czerwca rusza także telewizyjna kampania reklamowa stanowiąca wsparcie promocji „Dobry Harnaś milion piw rozdaje”. Reklama emitowana będzie m.in. w TVP, Polsacie oraz TVN.

Marketing w praktyce