Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Dobre praktyki mają być skuteczne

05.04.2006

W odpowiedzialnym biznesie nie chodzi o jednorazowe akcje społeczne, ale o długofalową strategię działania.
(...)
Z kolei Kompania Piwowarska w 2005 r. wprowadziła odpowiedzialny marketing swoich produktów. Realizuje program „Manifest alkoholowy”, który ma pomóc w propagowaniu konsumpcji alkoholu, niepowodującej negatywnych skutków zdrowotnych lub społecznych. Oparto go na „Kodeksie reklamowym Browarów Polskich”, „Manifeście alkoholowym SAB Miller” i „Kodeksie marketingowym SAB Miller”. Program obejmuje wszystkich pracowników tworzących komunikację marketingową i załogi współpracujących agencji reklamowych. Każda z tych osób wzięła udział w szkoleniach z zakresu etycznego marketingu i zasad manifestu. Komunikacja marketingowa obejmuje media, opakowania, promocje, product placement, merchandising, sponsoring i badania. Opiniowaniem zgodności pomysłów i materiałów z deklaracjami zajmuje się komisja ds. zgodności marketingowej.
(...)
Puls Biznesu

Magdalena Krukowska