Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Desperados dla młodych dorosłych

10.04.2008
Desperados dla młodych dorosłych Desperados dla młodych dorosłych

Grupa Żywiec wprowadza na rynek piwo Desperados o smaku Tequili, któremu będzie towarzyszyła kampania reklamowa.

Kampania skierowana jest do "młodych dorosłych" w wieku 18-24 lata, kobiet i mężczyzn, singli z minimum średnim wykształceniem.

Celem promocji jest zakomunikowanie faktu, iż piwo dostępne będzie w szerokiej dystrybucji. Od 2004 roku dostępne było tylko w wybranych sklepach i pubach. Ponadto uwagę ma przyciągać indywidualny kształt białej butelki z embossingiem napisu. Akcja outdoorowa będzie opowiadała o świecie marki.

Kampania obecna będzie w telewizji (TVP, TVN, Czwórka, MTV, Viva, AXN, TVN Turbo), w kinach przy wybrancyh filmach, internecie, outdoorze, w telefonach komórkowych oraz ambient mediach.
 

A. Szczepańska, MediaRun.pl