Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Czarno-biały spot reklamuje Karmi Black w butelce

11.02.2009

W telewizji wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca piwo Karmi Black w butelce. W akcji wykorzystywany jest czarno-biały spot pokazujący odświeżony wizerunek marki.

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa piwa Karmi Black podkreśla, że jest ono dostępne w transparentnej 0,4-litrowej butelce, której kształt kojarzy się z kobiecością, a złoty, biały i brązowy kolor podkreśla smak tego napoju. W akcji pod hasłem "Karmi chwile" wykorzystywany jest czarno-biały spot przedstawiający przyjaciół spędzających wspólnie przyjemne chwile. - Pokazujemy, że alkoholowe Karmi Black jest doskonałym dopełnieniem nie tylko kobiecych spotkań w gronie najbliższych osób - opisuje Joanna Dmochowska, brand manager Karmi.

Kampania, której kreację przygotowała agencja reklamowa Red8 Communications, prowadzona jest w TVN i Polsacie. Zakupem mediów na potrzeby tej akcji zajął się dom mediowy OMD Media Direction.
 

tw, WirtualneMdeia.pl