Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Carlsberg z nową kampanią

23.10.2006

Dziś rusza kolejna telewizyjna kampania reklamowa marki Carlsberg. Reklama jest kontynuacją działań mających na celu promocję obniżonej ceny piwa do 2,69 zł.

Motywem przewodnim nowego spotu jest hasło: "Carlsberg nie ustala cen. Ale gdyby to robił, prawdopodobnie wszystko co najlepsze kosztowałoby 2,69!”.



– Marka Carlsberg utożsamiana jest z pozytywnymi stronami życia: otwartością na świat, radością, przyjemnym spędzaniem wolnego czasu. To piwo o nowoczesnym charakterze, pełne dynamiki i życia. Myślę, że udało nam się to wyraźnie zaakcentować w naszej nowej reklamie - przekonuje Anna Hejneman, junior brand manager marki Carlsberg

– Równocześnie, pokazaliśmy, że piwo klasy premium, jakim jest Carlsberg, dzięki cenie 2,69 zł może być dostępne dla każdego, tym samym zachęcając miłośników piwa do skosztowania tego, co prawdopodobnie najlepsze – dodaje.

W nowej reklamie widoczne są także liczne odniesienia do sportu, komunikujące silny związek marki z tą dziedziną życia, szczególnie z piłką nożną.

Carlsberg, który od kilkunastu już lat towarzyszy FC Liverpool jako główny sponsor klubu, po raz kolejny został także sponsorem Mistrzostw Euro 2008, do których eliminacje rozpoczęły się już tej jesieni.

Kampania TV przygotowana została lokalnie w Polsce, autorem kreacji jest agencja Saatchi & Saatchi.

Spoty 30’ i 15’ emitowane będą w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TV4, TVN i kanałach tematycznych.

Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

 

MediaLink.pl

 

(zac)