Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Carlsberg uruchamia kampanię promującą piwo San Miguel

21.04.2009

Firma Carlsberg uruchamia w Wielkiej Brytanii kampanię promującą przejętą przez nią ostatnio markę piwa San Miguel.

Warta 7 milionów funtów kampania wystartuje 9 maja i będzie obejmować reklamy w telewizji, na nośnikach outdoor, w prasie oraz w kinach.

Głównym sloganem przygotowanej przez Saatchi & Saatchi kampanii będzie 'Not a quick beer'. Agencja, która od 1973 roku obsługuje na Wyspach również główną markę Carlsberga, zdobyła początkiem marca budżet San Miguel bez postępowania przetargowego.

Carlsberg, który w październiku minionego roku przejął obowiązki w zakresie marketingu i dystrybucji piwa San Miguel od Heineken i Scottish & Newcastle, wprowadzi na brytyjski rynek również nowe opakowania i etykiety dla tej marki, które będą oparte na projektach stosowanych w innych europejskich krajach.

km, WirtualneMedia.pl