Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Carlsberg może nakłaniać PSL do zmiany hasła wyborczego

24.09.2007

Carlsberg Polska, od lat promujący piwo Carlsberg hasłem "Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie", chce nakłonić Polskie Stronnictwo Ludowe do zmiany hasła wyborczego, które brzmi "Najprawdopodobniej najlepsza partia w kraju".

Podobieństwo haseł w ubiegłym tygodniu wytknął posłowi PSL Janowi Buremu ”Dziennik”. Poseł to zbagatelizował i odparł, że od Carlsberga woli Tyskie albo Żubra. W piątek zareagował dział PR Carlsberga. W przesłanym do mediów komunikacie Eryk Kłopotowski, corporate communications manager, napisał: ”Poseł Jan Bury twierdzi wprawdzie, że woli inne piwo, jednak, aby przekonać go do prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie, mamy dla niego prezent – w naszej siedzibie czekać będzie na niego czteropak Carlsberga, w nowej grawerowanej butelce z odkręcanym kapslem. Po odbiór zapraszam w dogodnym czasie”.
Kłopotowski, zapytany, czy i w jaki sposób Carlsberg zamierza protestować przeciwko wykorzystaniu przez PSL pomysłu na hasło, odpowiada: - Występowanie na drogę sądową na razie nie ma sensu. Nasi prawnicy sprawdzają, czy PSL miał prawo skorzystać z hasła, które wielu Polakom kojarzy się z naszą marką. Jeśli okaże się, że nie, będziemy próbowali nakłonić PSL do zaprzestania używania tego hasła – dodaje Kłopotowski.
Hasła ”Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” Carlsberg używa w Polsce od kilku lat, a na świecie od 1973 roku. 

(MŁ), Press