Carlsberg może nakłaniać PSL do zmiany hasła wyborczego
Podobieństwo haseł w ubiegłym tygodniu wytknął posłowi PSL Janowi Buremu ”Dziennik”. Poseł to zbagatelizował i odparł, że od Carlsberga woli Tyskie albo Żubra. W piątek zareagował dział PR Carlsberga. W przesłanym do mediów komunikacie Eryk Kłopotowski, corporate communications manager, napisał: ”Poseł Jan Bury twierdzi wprawdzie, że woli inne piwo, jednak, aby przekonać go do prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie, mamy dla niego prezent – w naszej siedzibie czekać będzie na niego czteropak Carlsberga, w nowej grawerowanej butelce z odkręcanym kapslem. Po odbiór zapraszam w dogodnym czasie”.
Kłopotowski, zapytany, czy i w jaki sposób Carlsberg zamierza protestować przeciwko wykorzystaniu przez PSL pomysłu na hasło, odpowiada: - Występowanie na drogę sądową na razie nie ma sensu. Nasi prawnicy sprawdzają, czy PSL miał prawo skorzystać z hasła, które wielu Polakom kojarzy się z naszą marką. Jeśli okaże się, że nie, będziemy próbowali nakłonić PSL do zaprzestania używania tego hasła – dodaje Kłopotowski.
Hasła ”Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” Carlsberg używa w Polsce od kilku lat, a na świecie od 1973 roku.
(MŁ), Press