Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Carlsberg ma się czym pochwalić

22.02.2006

Carlsberg Polska liczy, że w tym roku zwiększy udziały w rynku piwa z 14 do 15 proc. Do końca 2010 r. udziały mają wzrosnąć do 20 proc. W 2005 r. spółka sprzedała 4,3 mln hl piwa.
— W tym roku chcemy wyprodukować o 300 tyś. hl piwa więcej. To będzie miało bezpośrednie przełożenie na zysk i wzrost udziałów w rynku — mówi Marcin Piróg, prezes Carlsberg Polska.
W 2005 r. spółka zarobiła netto 65 mln zł, o 60 mln zł
więcej niż rok wcześniej. Przychody wzrosły z 784 mln zł do
845 mln zł.
— Wkrótce przedstawimy dwa nowe produkty i to z pewnością
nie będzie koniec w tym roku — dodaje Marcin Piróg.
Carlsberg ma trzecią pozycję w Polsce. Liderem rynku jest Kompania Piwowarska, tuż za nią jest Żywiec.
Puls Biznesu

KK