Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Browar Namysłów świętuje sukces z b&j

23.11.2007

Agencja b&j przygotowała dla Browaru Namysłów okolicznościową kampanię reklamową z okazji przyznania marce Zamkowe oraz Zamkowe Mocne dwóch złotych medali na XV Jesiennym Spotkaniu Browarników w Szczyrku (3 – 5 października 2007).

Zamkowe i Zamkowe Mocne zostały uhonorowane złotymi medalami w najważniejszych na rynku piwa kategoriach: Zamkowe otrzymało złoty medal w kategorii asortymentowej „Piwo Jasne Pełne 10,1 – 12,0 Blg”. Wyprzedziło piwa Tyskie oraz Warka, które znalazły się na drugim oraz trzecim miejscu. Zamkowe Mocne otrzymało złoty medal w kategorii „Piwo Jasne Pełne Mocne 14,1 – 16,0 Blg”. Na dalszych miejscach znalazły się piwa Tatra Mocne oraz Perła Mocna.

Agencja b&j przygotowała z tej okazji reklamę prasową piw Zamkowe i Zamkowe Mocne w prasie codziennej oraz branżowej, flagi i displaye do sklepów a także animację na stronie www. Obsługa agencji w zakresie kreacji, strategii oraz DTP.
Kampania rusza już 29 listopada (Gazeta Wyborcza – str. wrocławskie i opolskie, Nowa Trybuna Opolska, Fakt str. wrocławskie i opolskie, Polska Gazeta Wrocławska, Polska Gazeta Opolska, Super Express str. opolskie i wrocławskie).

Agencja b&j odpowiedzialna jest także za przygotowanie projektu key visuala czwartej edycji konkursu „Student w USA”, organizowanego przez markę Zamkowe we współpracy z The Wasie Foundation z Minnesoty w USA. Nagrodą jest stypendium, pokrywające całkowity koszt czteroletnich studiów na Uniwersytecie Saint Mary’s w Minnesocie w USA. Organizatorzy, oprócz kosztów studiów pokrywają też koszty utrzymania i przelotów studenta. Ulotki i plakaty przygotowane przez agencję (kreacja, DTP) znajdują się na terenie wyższych uczelni na terenie całego kraju.

To dopiero początek współpracy – agencja b&j obecnie opracowuje dla Browaru Namysłów strategię kreacji oraz komunikacji na pierwszą połowę 2008 roku.


***

Browar Namysłów szczyci się ponad 600–letnią tradycją warzenia piwa. Jest obecnie najstarszym działającym browarem w Polsce. Pierwsza wzmianka o jego istnieniu pojawia się w XIV wieku. 30 kwietnia 1321 roku książę oleśnicki i namysłowski, Konrad I podpisał dokument, w którym wspomina się o książęcej słodowni i warzelni w Namysłowie.

Marketing przy kawie